ett par dagar sen.

Har inte skrivit på ett par dgar, men jag har helt enkelt inte haft ork. Jag har drabbats av nån konstig muskelinflammation. På morronen när jag vaknar har jag grymt ont i höger lår. Känns som om den är antal centimeter för kort och det gör grymt ont när jag ska räta ut benet. Men efter ett litet tag så känns det bra igen och jag kan gå o stå nästan normalt. Jag har mina misstankar om att det är pga snebelastning i resten av min kropp. jag har ju problem med ryggen så när jag har ont där så spänner jag mig o då får jag ont på andra ställen med... det är inte mycket med min kropp nuförtiden.. en börjar bli gammal.

Idag har jag och Laban varit på jakt efter den "perfekta" plastgranen.. vilket var svårare än jag hade trott. Till slut köpte jag en gran som fanns på ica maxi.. kanske inte den snyggaste men jag orkade banne mig inte att leta längre. Anledningen till att det bli fejkgran i år bero på Pussel.. Denna katt är ju mer vild än tam o han klättrar på allt som tas fram. hade vi haft en riktig gran i år så kan jag med säkerhet säga att den skulle ligga på backen efter 2 minuter.

Denna gran skulle aaaabsolut plockas upp så fort vi kom hem tyckte Laban.. så visst jag plockade upp den. Efter 30 sekunder så var Pussel uppe o klättrade i den medans jag fortfarande höll på att montera eländet. den "barrar" lite, men inte bråkdelen så mycket som en riktigt gran skulle göra. Jaja, med mycket glitter o ljus kommer den nog bli riktigt snygg ändå.

Ser fram emot lördag.. Då ska jag, Tomas, Lollo och Andreas åka på julbord. Ska bli sååååå gott. Vägningen får ske på lördag förmiddag och absolut inte söndag.
Maten sköter jag utmärkt och inget godis slinker ner under veckorna så jag hoppas på ett minus denna helg. jag inbillar mig att brallorna sitter lite lösare iallafall.

Nu ska jag fortsätta att jobba. Ha de.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0