Ungskrutten..

Var det inte mycket med igår. Jag lämnade honom som vanligt på dagis strax före 14 o då var han som vanligt. Men sen hade en fröken ringt till Tomas vid 16 tiden o sagt att Laban var sjuk, han var ledsen hade ont i magen, halsen o huvudet sa han. Tomas åkte direkt från jobbet o hämtade skrutten. Han kommer in i hallen här hemma o då kräks Laban  rätt ut... Sen sov han i soffan i nästan 2 timmar. När jag kom hem vid 21.30 var han pigg o glad och nästan som vanligt. Han somnade sen lite före 23 på kvällen. Han kräktes inget mer sen på kvällen o natten och nu på morronen vaknade han som vanligt och var glad och pigg. Förmodligen hade han nån liten orolighet i magen som ville ut.. Sååå om inget mer händer idag så kommer vi att vara med på lussefirande på dagis idag vid 15. Det vore ju för eländigt om han missade lussefirandet i år också. För förra året så kräktes han presis när vi skulle iväg till dagis så då blev det inget firande.

Vad eländig o hjälplös man känner sig när en sitter på jobbet o får höra att ens älskling är hemma o är sjuk. Jag ville ju helst av allt bara åka hem o krama om både Laban o min älskade make som fick ta hand om alltsammans. Älskar dig verkligen Tomas..

På återhörande.



Kommentarer
Grannen

Vad skönt att det verkar gått över fort i alla fall. Vilken snygg pepparkaka det är på bilden. Hoppas ni får fira lite lucia på dagis!

2009-12-11 @ 11:24:10
Cecilia

Vilken snygging! Skönt att Laban mådde bättre och hoppas han kunde vara med på lucia på dagis!



kram

2009-12-11 @ 19:26:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0