Hemma, aaaaa...

Har nu kommit hem från jobbet. Så skönt. Kvällen hade gått bra för Tomas och Laban hade smaskat i sig blodpudding med bacon och lingonsylt. Somnat gott strax efter 20 så det var lugna gatan när jag kom hem. Vi sitter just nu och spelar Betapet mot varandra på varsin dator. Ett litet kvällsnöje som vi har. Man kan surfa var o en för sig o samtidigt "umgås". Denna gång verkar jag vinna också.

Jag vill tacka Viktoria W för orden i kommentarsfältet... Joo jag brukar vara taggad till tusen första veckorna, sen kommer jag i en svacka. Men jag ska bita ihop. Det är visserligen ett gäng julbord i december men jag ska äta gott på dem o sen vara ordentligt resten av tiden. Som jag skrev i början får det ta den tid det tar o jag ska må gott under tiden. När det gäller kissarna så går det bättre o bättre. Pussel far fram som en tok och Surf tittar mest på honom och verkar tänka "Meeen tröttna då"

Och till Camilla: Tackar. Jag har ju blivit lite inspirerad av dig och din make i era bloggar för jag tycker ni skriver så kul.

Attans.. jag förlorade ändå i Betapet... Jag ska alldeles snart kräva revansch.
Imorron blir det att åka till veterinären med Pussel han ska få sin andra spruta mot kattpest. Det är inte bara vi människor som får vaccinationer... Är det inte mot svinsjuka så är det mot kattpest.

Adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0