Och det rullar på

Resten av dagen igår gick alldeles utmärkt. Var skötsam med maten. Dagen idag har också rullat på bra. Var och handlade på Citygross på förmiddagen. Hade ett antal duster med Laban som kan röja rätt rejält i affären. Han har nu upptäckt lösgodishyllorna i butikerna o har liiiite svårt ibland att låta bli att nalla från dem. Jag får vara som en hök över honom och se till att han inte snattar för mycker från dem. Man får köra med hot, mutor ja det mesta för att få honom därifrån. Men det slutade iallafall lyckligt o vi kom till slut hem igen.

Full rulle även hemma. In med maten i kylen o frysen. Slängde i mig en 8pack med sushi och sen var det så dags att lämna honom på dagis. Phuuu.. Nu hade jag ca 30 minuter på mig innan det var dags att åka till jobbet. Tog mig en liten lugn stund och tittade på gårdagens "Halv 8 hos mig" Äääälskar det programmet. När det var slut så var det bara att skutta in i bilen o åka o jobba.

Vad kul att jag redan har fått några kommentarer i min blogg. det betyder ju att det är en och annan som läser den.
Nu ska det jobbas.



Kommentarer
camilla

välkommen till bloggvärlden! kram kram

2009-11-17 @ 20:32:39
URL: http://motalatjej.blogg.se/
victoria wallin

Lycka till Anette! Du verkar motiverad. Kommer den lilla katten överens med den gamla?

Kram Victoria

2009-11-17 @ 21:01:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0