Veckovill

Blir man lätt i mitt yrke. Eftersom jag läser in morrondagens tidning så är jag alltid en dag före i veckan. Jag är dessutopm ledig denna fredag så för mig är det onsdag nu. Men så är det ju inte på riktigt.. Onsdag imorron... Dagis är stängt så Laban kommer förmodligen få följa med mig till jobbet nån timme eller två innan Tomas kommer o hämtar honom. Laban vet såååå väl att "på mammas jobb dricker man dricka o äter choklad"... han fick drick ao choklad en gång från automaten o sen dess är det en oskriven regel att de ska man ha när man kommer hit.. Jaja, han är ju åtminstone lite still under den tiden som han har dessa godsaker.

Måndagen o tisdagen har varit väldigt lugna hemma. Tomas har ju varit krasslig och jag har inte heller varit superpigg, men nu har mitt halsonda börjat ge med sig. Det måste bara vara Strepsilen som jag använder mig av som hjälper. När det gäller maten så funkar det bra. Jag äter frukost, lunch o middag o ev. nån frukt nån gång under dagen. Ska bli spännande att kolla vågen på fredag. Skulle det visa sig ett lite + är inte det hela världen inte med tanke på hur mycket minus det var i helgen. Nu har jag dessutom "röda veckan" så det gör ju att jag samlar på mig lite vatten o känner mig lite svullen.

Adios amigos.


Kommentarer
Grannen

Dricka och choklad. Gotti gotti ;)

Du får lära Laban att läsa så kan han ju hjälpa dig med ditt arbete. Hihi...

2009-11-24 @ 21:10:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0