Håhåjaja...

Vad det blåser i träden idag... o igår. Det har stormat hejdlöst. Lite synd för om det inte blåst så mycket så hade det varit väldigt varmt o skönt. Men icke.

Gårdagen gick i städningens tecken. Försökte att röja lite i röran o jag lyckades lite granna. Men det ser ju lika jäkligt ut efter bara nån dag eller två.

Idag tog vi en snabb tur in till LInköping, jag var mest med som sällskap o hålla koll på laban sällskap. När vi kom hem så var det lite fix innan det var dags att gå till familjen Fleming. Vi grillade lite korv o käkade lite potatissallad till det. Enkelt men gott. Laban o Abbe ömsom lekte o ömsom slogs.. Jag fattar inte varför de måste slåss när de egentligen gillar att leka med varandra.

Det var en trött o snorig kille som gick o lade sig förut. Han drack upp sin välling o däckade fullständigt. Vi får se hur pigg han är imorron när det är dagis tidigt på morronkvisten.

Vågen var återigen denna vecka snäll mot mig. -0,6 totalt 2,7 så jag är på G igen. Visst var det mycket gottigt igår o idag men en får la skärpa te sig imorron så ordnar det sig. Måste ju "ladda" inför Ullaredstrippen som går av stapeln på tisdag ;-)

Nu ska jag se vad tv:n har att erbjuda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0