I´m alive...

Jorå jag lever o mår gott. Alldeles för gott. Tänk vad lätt det är att hitta på ursäkter för att kunna frossa i godsaker. Påsken är ju bara ett liiite undantag för att kunna käka loss på godsaker. Har ätit godis tills det sprutat ur öronen.

De kilon jag hade gått ner innan jag spårade ur har jag gått upp upp igen med råge. Men man är ju inte mer än människa o omstarter kan man aldrig få för mycke av. Nu är det så dags för omstart nummer ??? Min frulle har idag bestått av stekta ägg, kalkonpålägg och lite majonnäs. Jag ställde mig på vågen idag och den var inte så munter, men förhoppningsvis tappar man en del under första veckan o det är peppande till att fortsätta. Man har ju beach 2010 att tänka på... Tomas har ju precis inköpt en liten båt och jag vill ju inte riskera att man överstiger maxvikten på den ;-)

Om ca 2 veckor åker jag och två tjejkompisar till Ullared och det ska bli så skoj. Jag har skrivit en lång lista på nödvändiga och onödiga saker.. Och mer än så slinker säkert ner i vagnen.

Jag har varit långledig över påsken. Från onsdagen till imorron tisdag. Har varit en lugn o skön påsk med bra väder. I onsdags var jag, laban, Sofie och Abbe till Busfabriken i Linköping och det var full fart i tre timmar.

På söndag fyller jag år. Men jag ska ju jobba på eftermiddagen så det kommer nog inte att bli så mycket till firande. Tomas och grannen Stefan ska på ölmässan på lördagen så det blir väl lugna gatan här hemma... Ja så pass lugnt det kan bli med huliganen laban här hemma.

Jag lovar att jag ska uppdatera bloggen lite oftare. Men som sagt jag har inte varit så inspirerad den sista tiden. Men nu jädrar.. Jag ska inte gömma mig i vassen denna sommar.. Har för mycket sommarkläder som jag vill komma i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0