Så då var det över..

Ullaredstrippen alltså... Men konstigt nog så längtar jag redan dit igen. Jag vet jag är knasig. I vilket fall som helst hade jag, Fia och Fi en toppendag. Fia kom hem till mig vid 6 i tisdagsmorse. Det var kallt satan ute och jag fick skrapa rutorna. Vi åkte upp och hämtade Fi o så bar det iväg.

Vi bubblade som bara den i bilen så det fanns ingen risk att man somnade.. Tur det eftersom det var jag som körde. Vi stannade till och fikade vår medhavda frulle vid Isaberg.

var framme i Ullared vid 9.30, sen var det shop til you drop som gällde. Med lunchpaus däremellan. Jag o de andra hittade mängder med fina saker. Bilen var välfylld till brädden när vi åkte hem. Stannade o fikade på kaffe o smarrig räkmacka några mil innan Jönköping.
Vi var hemma nångång efter kl 19. Rejält trötta men myyyyycket nöjda med dagen. vi är alla fast beslutna om att detta ska vi göra om. kanske redan till hösten. Då har ju även Lollo pratat om att hon vill hänga med. Hmm 4i vår bil kan bli trångt, det får kanske bli en busstripp istället. Kan ju vara mycket trevligt det med. Det är ju alltid trevligt om man har kul sällskap.

Imorron blir det hårklippning/färgning och på kvällen ska jag och Tomas gå på Big Comedy i Linköping ska bli skoj det med. Mormor är barnvakt då.


Kommentarer
tezz

ja nu blev jag avis..jag vill oxå till Ullared! Men det vill man ju alltid typ.. hehe

2010-04-22 @ 22:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0