Jag är kanske på G...

Idag tog jag mig äntligen i kragen o åkte in till Mjölby på eftermiddagen. Jag letade upp två gym för att kolla läget. 4You hade fortfarande sommarschema så det var inte nån personal där. Så jag gick ner till Mjölby TräningStudio Club och där pratade jag med en mycket trvlig kille. Jag ska komma dit på måndag igen så ska han visa mig runt o sen ta ett lite snack om vad jag vill med träningen mm mm. Sen får man träna gratis en vecka innan man bestämmer sig för om jag vill köra där eller inte. Tyvärr är det ju bara pass kvällstid så det är lite svårt att köra pass. Men de har viktmaskiner, fria vikter o en mängd konditionsapparater. Plus att de öppnar tidigt på morronen så de dagar Laban går på dagis på morronen kan jag åka in o träna så svetten lackar. Att jag får 1000 kr i rabatt via jobbet är inte heller helt fel.

Jag hoppas hoppas att jag kommer att gilla stället så att jag kan komma igång igen med träningen. jag är i uuuusel kondis.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0