Julklappsinköp

Nu börjar det bli dags att göra lite julklappsinköp. Jag har ju redan köpt två stycken till tomas o en o annan till Laban. Till mina föräldrar har jag beställt ett par biljetter till en fars. Så det är inte så mycket att handla egentligen. Det är till syster och till Tomas systerbarn. Till svärmor/far o svägerskor brukar jag göra julgodis så varför sluta med ett koncept som funkar. Jag är ju ledig på torsdag så jag tänkta ta en tur i affärerna då o inhandla lite. Fast jag ska ha med mig Laban så det får inte bli för avancerad shopping för han avskyr ju att gå i affärer. Han ska också klippa sig kl 14 hos bästaste camilla.

Julbordet i lördags var helt okej. Det var mysigt sällskap o mysig miljö. Den kalla maten var god, men däremot var den varma maten en besvikelse. Fast å andra sidan så brukar jag inte äta så mycket av det varma så det kan kvitta.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0