Å så var det lördag

Fick sova länge idag. Laban sov till efter 9. Han är ju fortfarande snorig och hostig så han sover längre. Skööönt, men samtidigt tråkigt att lillskrutten är krasslig. Hoppas han mår bättre på måndag så han kan gå till dagis.

Var till Citygross o handlade en del. Ikväll blir det mumsig lövbiff med pommes o vitlökssmör. Sen blir det säkert ett eller två glas rött till det.

Klev upp på vågen imorse o den ler verkligen mot mig.. -1kg till denna vecka. Går ju som smort detta. Nu är jag nere på 74.5 o har tappat -8.2 sen starten sen början av december.  Tänkte väl stanna runt 69-70 så det är ju inte så många kilon kvar tills dess.

Nu blir det att gosa lite med sjuklingen han sitter o tittar på Monsters inc..


Kommentarer
tezz

hurra för dig! duktigt gjort..Kram

2010-01-23 @ 20:10:19
Cecilia

Hej!



Vad gör du som fungerar så bra för dig?



kram

2010-01-25 @ 16:43:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0