Rajraj..

Nu sitter man här mätt i magen av nachos, grönsaker, färs o annat smått o gott.. Lite smålullig av några glas vin är man allt också. Det slog mig förut att efter nästan 2 glas vin så har mina krämpor i ben o rygg gått över.. Såå varför har man gått o käkat Ipren som inte hjälp ett dugg?? Jag ska nog banne mig köra med vinmetoden istället..en två tre glas vin om dagen kommer nog att göra underverk.. Men frågan är ju hur jag ska klara av mitt arbete?? Läsningen kanske går bra liiite sluddrigt kanske.. men hur tar jag mig till o från jobbet. Köra småvägar kanske.. kan funka så länge jag inte krockar eller kör av vägen. ;-) Nääää jag bara skämtar.. drink and drive är inte min paroll. O alkohol hjälper nog inte i längden. Men det är ändå skönt att få "bedöva" sig ett litet tag. Nu börjar det bli dags för sonen att få sin dos välling för kl är efter 20. Så nu börjar jakten med tandborsten. På återhörande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0