Veckovill

Blir man lätt med ett kvällsarbete o spec. när man läser in morrondagens tidning + att jag har varit ledig så jag kom ju tillbaka till jobbet i tisdags. Jag har lite svårt att fatta att det är fredag imorron. Vilket i och för sig är skönt då jag sen har en ledig lördag, men sen är det bara att gå påt igen.. Men jag ser veeeerkligen fram emot nya schemat som startar 1a februari.

Veckan har varit bra. Jag har fortfarande ont på olika ställen av kroppen. Just nu sitter det mest i högerbenet. Knäet värker jag har nedsatt känsel i smalbenet o taskig muskelstyrka i samma ben. Jag tror ju att allt detta grundar sig i mitt ryggproblem och jag väntar på en remiss från ortopeden i Linköping. Min husläkare sa att det kan ju ta tre månader innan jag får en kallelse, men jag hoppas verkligen att det kan gå fortare än så. Tills dess biter jag ihop o hoppas på att det går över av sig själv.

Idag tog jag mig i kragen o lagade en del bra mat. En god morotssoppa och en lövbiffgryta, allt enligt GI..
Jag kör en veckovägning på lördag och jag hoppas på liiite minus igen. Jag har iallafall skött mig skapligt under veckan.

Nu ska jag återgå till lite korr..
Ajökens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0