Kalasdags

På söndag fyller Laban 4 år. Jisses vad tiden har gått fort. Tyckte inte det var längesen som jag vankade omkring o hade ont i ryggen (då med) o han sparkade mig i revbenen så fort jag satte mig ner.

Så imorron lördag ska vi ha lite kombokalas. Tomas fyllde igår. Då kommer mormor, morfar, farmor, farfar och faster Tina. På söndag blir det kalas med lite dagiskompisar o deras föräldrar. Så jag hoppas, hoppas att det blir skapligt väder så att vi kan vara ute. Inte så skoj om det regnar o alla ungar + föräldrar måste vara inne. Visst det går men det kommer bli trångt o högljutt.

Jag ska alldeles snart dricka upp mitt kaffe, piffa till mig o sen ska jag o Laban bege oss till Cloettas fabriksbutik o inhandla lite godis till fiskedammen. Eller lite var väl kanske att ljuga... Känner jag mig själv rätt så kommer det bli en hel del.
Vikten har stått still sen förra lördagen 77.4 men jag hade inte räknat med nån viktnedgång eftersom jag tappade så mycket veckan innan. Det får ta den tid det tar. Måste ju njuta lite mellan varven också.

Återkommer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0