Mobbing

Är verkligen bland det värsta jag vet. Därför skär det nu i hjärtat på mig när min älskade son har sagt ett antal gånger att de större barnen vid skolan/dagis retar honom. Först trodde jag att han hittade på. Han har ju livlig fantasi gossen. MEN nu har han flera gånger idag sagt att de retar honom o att han inte vill leka med dem för att de är dumma. De tar hans keps o slänger den mellan honom. Han har även sagt samma sak till Tomas.

Så imorron ska vi gå upp till dagis på morronkvisten för att prata med fröknarna o se om de sett något. Om inte så får vi väl prata med rektorn för att säga att lärarna ska prata om mobbing o att man ska vara snäll mot varandra.

Eftersom jag själv blev mobbad från 4an upp till högstadiet så vill jag verkligen inte att min Laban ska bli utsatt för denna behandling.

Ujuj, om jag får tag på de ungar som är dum mot min son så kommer jag att säga dem både ett o annat. Man behandlar inte folk illa oavsett ålder, kön, läggning eller you name it.



Kommentarer
Cecilia

Hur har det gått? pratat med fröknarna? Stackars Laban.....



kram

2010-06-12 @ 09:40:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0