Musse Piggs klubbhus

Kan verkligen vara en bra barnvakt ibland.. Dagens program står o snurrar för tredje gången denna morron. Laban kan programmet utantill men han vill se det om o om igen. Jag kommer drömma mardrömmar om dessa små möss o pipiga röster. Men men huvudsaken är att huliganen är nöjd.

I morse ville han gå ner kl 7.08.. såå det var bara att bita ihop o vackla ner för trappen. Slösover en stund i soffan. Men efter snart tre koppar kaffe börjar jag att vakna till liv. Tur att det finns koffein.

Gårdagen bjöd på gott väder. En liten cykeltur med gott fika. När vi kom hem så klippte jag gräset. Ja det lilla som finns just nu, med tanke på alla jordhögar som vi har.  Det tog ändå en dryg timma. Men det är lite kryssande mellan stenar o hjulspår.

Idag ska jag återigen jobba. Men nedräkningen till mina lediga dagar är på G. Jobbar sön-tis denna vecka. Innan jobbet så ska jag åka hem till mamma o pappa för att fylla på tvättmaskinen. Vi har ju fortf. inte nån tvättstuga. Pappa ska förmodligen operera sitt knä på tisdag så det är bäst att jág är lite snäll mot honom.

Jahapp, nu kräver huliganen lite uppmärksamhet så innan kåken rivs är det bäst att jag kollar vad han vill.
See ya..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0