Blääää..

Jaa jag vet, jag har inte uppdaterat min blogg på nästan en månad. Men jag har helt enkelt inte haft ork eller inspiration. Just nu börjar jag känna av en förkylning, det är väl min lilla smitthärd där hemma som har hostat o snorat på mig.

Vågeriet går åt fanders. Jag har inte orkat var skötsam utan ätit godis o bullar o massa go mat vareviga dag. Jag ska ta tag i det nångång men jag har inte lust just nu. Får väl bara se till att inte frossa loss jämt. Jag har däremot kommit igång med att träna. Är till Hälsohuset o kör styrka åtminstone två gånger i veckan o jag har redan märkt styrkeresultat.

Återkommer när jag funnit lite inspiration.


Kommentarer
Cecilia

Hej!

Jag vet precis var du befinner dig. ALltid lika trist när inte lusten eller inspirationen infinner sig sm man vill. Jag gör ett försök nu, jag hoppas det håller i sig.



kramisar

2010-10-26 @ 19:05:01
Mie

Jag hoppas du lyckades mota den där smitthärden ifrån dig... det ÄR inte kul att vara förkyld. Det vet jag! :)

2010-11-02 @ 15:31:04
URL: http://blogg.passagen.se/mie201


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0