Härligt höstväder



Jag älskar dessa sköna höstdagar. Det är varmt och klart i luften. Man varken svettas eller fryser ihjäl. Om några veckor kommer löven på träden att bli härligt röda och oranga. Det är denna tid på året som jag gillar. Sen i slutet av oktober början av november blir det trist. FAST då har man ju ändå julen att se fram emot.

Det är fortfararande noll koll på jobbet. Det är bara att avvakta. Jag gick på mitt pass i tisdags och kör till nästa onsdag innan det är ledigt igen. Idag kommer jag mest stå i köket o fixa lite mat innan det är dags att lämna huliganen på dagis.

Var på massage i Linköping i måndags och det gjorde gott. Fick ju ett presentkort av Tina och jag hade inte utnyttjat det så det var sannerligen dags nu. Nästa torsdag ska jag till gymmet o gå igenom maskinerna. Ska bli skönt att komma igång med lite vettig träning. Har varit en redig soffpotatis de senaste åren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0