Icke ett så rasande tempo.

Man kan ju inte säga att min viktminskning går i ett rasande tempo. -0,3 denna vecka. totalt -2,6 på kanske 4-5 veckor. Lite segt att de ska gå så långsamt. Men men jag får bita ihop och köra på. Visst att jag "frossar" loss på sött o kolhydrater på helgerna är kanske inte så bra. Så till nästa helg får jag vara lite mer ordningssam så kanske det lossnar.

Idag var jag till gymmet i Skänninge o kollade läget. Det är ju mycket mindre än det i Mjölby men det är billigare och det har de maskiner som jag är ute efter. Plus att man kan komma o gå lite som man vill på bra tider eftersom det är passerkort. Jag ska dit på fredag igen för att få en genomgång av maskiner mm mm. Så jag behöver nog inte ge upp tanken på att shejpa till mig på senare dar.

Bara en vecka  kvar till Ullaredstrippen. Ska bli såååå skoj.


Kommentarer
Eleonore

Det går ju framåt för dig med träningen! Det är ju en bra viktnedgång, inte bra att gå ner för mycket för snabbt ju :) Hoppas du trivs sen på nya gymmet!



Tackar! Blev riktigt nöjd med tatueringen om jag får säga det själv, en riktig färgklick :)

2010-09-30 @ 17:24:31
URL: http://fikamed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0