orutin i träningshallen

Jahopp.. Så har jag då varit iväg till gymmet o fått min första instruktion. Eftersom jag har tränat mycket förr så kan jag ju grunderna rätt bra. Morgan gick igenom maskinrummet och det kändes bra. Sen körde jag lite på egen hand i styrke/cardio-hallen. Jag blev svettig o trött i musklerna så något rätt har jag nog gjort.

När jag sen skulle duscha märkte jag att jag hade glömt både borste (kan jag klara) och handduk... Liiiite jobbigt. Fick stå o torka av det värsta med pappershanddukar o så tog jag min t-shirt o fick badda av resten av vätan. Hmmmm till nästa gång får jag skriva en checklista o bocka av så att jag får med mig de nödvändiga sakerna.

Kommer garanterat att ha träningsvärk i morron. Men det är gott det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0