Som jag trodde

så var det ett litet plus på vågen. Men det var futtiga 2 hekto så det kan jag leva med. Det är bara att bita ihop o köra på. Gårdagen var mysig. Vi åkte till Sturefors där Tomas lillasyster hade "hyrt" in sig på sin födelsedag. Vi åt gott och hade allmänt trevligt. laban var i sitt esse när han fick leka med sina kusiner o en annan pojke som kom o hälsade på.  Han ville inte åka hem.

Idag har jag inte hunnit med så mycket innan det var dags att åka o jobba. Trött o seg är jag. Jag lyckades att motstå alla frestelser inne på Maxi när jag var där idag. Gnagde i mig mitt äpple o nektarin fastän jag helt av allt bara ville ha godis. *klappar mig på axeln*

Bokade två biljetter till Bo Kaspers Orkester spelning idag. De kommer till Konsert och kongress i februari nästa år. Det kan bli skoj, detta band är ju så bra.

Ajökens


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0