Tröttmössa

Min hösttröttmössa har dragits ner öcer ögonen. Inatt var det lite jobbigt, laban hade mycket mardrömmar och jag sov bredvid honom o han låg o sparkade o slog mig i ansiktet. Men men sova får jag göra senare.

Vågen stod still denna vecka.. eller egentligen har jag inte en aning eftersom den är lite skuttig. Den kan diffa med ett par hekton för varje kliv man tar på den. Jag får ta den med en nypa salt o köra med måttbandet istället. Jag kom iväg o tränade igår förmiddag. Tyvärr var spinningspasset inställt så jag styrketränade lite.

Mycket godis o glass blev det igår. Men det är nya tag som gäller idag.

Valet idag. Vi ska bege oss upp till skolan senare på eftermiddagen o göra vår plikt. Har inte en aning om vad jag ska rösta på. Men det löser sig nog.


Kommentarer
Eleonore

Ja visst var det ett bra och klokt inlägg! Hoppas din kollega kan hitta något positivt i sin vardag någon dag och inte sprider mer negativitet på din arbetsplats :)



Ha en toppendag!

2010-09-20 @ 10:50:52
URL: http://fikamed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0