Inställd fika

Jag hade bestämt att jag skulle fika med en kompis i Linköping innan jobbet. Men det blev inställt. Det var för mycket att göra på jobbet för polaren.. Men men det kommer väl fler gånger. Då hade jag istället en fundering på att åka o träna för det lär ju inte bli så mycket av den varan under julen. MEN så slog latmasken i mig till. Jag har även ärenden till Mjölby som jag ska klara av innan jobbet. Såå det får bli en tur till metropolen Mjölby för att shoppa lite där.
Äntligen har det kommit lite snö. Jag hoppas, hoppas att det blir kvar åtminstone över jul. Det bli ju mycket mysigare med lite vitt på backen.
Julklapparna är inslagna och det blev en rejäl hög. Imorron ska jag väl rota fram granen och kulorna så det blir lite julstämning i huset.
Nu ska jag ge mig ut o halka lite på vägarna
kramen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0