Snart nytt år








Då är det snart nytt år. Jisses vad 2011 har gått fort. I det stora hela har året varit bra. Jag började på ett nytt jobb. Jag sysslar ju fortfarande med samma sak. Men jag läser in fler tidningar och jag pendlar till Linköping istället för till Motala.

Jag har återigen kommit igång med träningen, även om det nu under julen inte blivit så många pass. Men snart är det ju nytt år och då kommer det bli lite ordning på det hela igen. Tyvärr så kommer det inte att vara så många pass som passar mig att gå på innan jobbet. Men ett eller annat pass ska jag nog kunna hitta.

Imorron på nyårsafton kommer våra kompisar Lollo & Andreas på middag. + att Tomas lillasyster Tina också kommer. Vi har delat upp maten mellan oss så att inte en får stå o slita med sakerna. Tina ska göra ett drinktilltugg. Lollo & Andreas ska göra förrätt o efterrätt och Tomas o jag ska göra varmrätten. Vi kommer inte att vara hungriga denna nyårsafton det är ett som är säkert.

Nyårslöften då??? Nääää jag tror jag skippar det. Annars är det som vanligt att man lovar att man ska träna mer, äta bättre o gå ner i vikt. Visst jag önskar allt detta. Men det får ta den tid det tar. Huvudsaken är att jag och mina kära håller oss friska o krya.

Vi ses på andra sidan 2012....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0