Jajemen, denna vecka går det vägen

Återigen ny vecka och ny vägning. Maten har funkar bra denna vecka. Ingen motion men det ska det bäl bli ändring på har jag tänkt mig... igen.. o igen... Laban har inte varit på dagis på hela veckan pga av jag varit ledig från jobbet, i onsdags var det studiedag och tors fredag var han sjuk. Tomas har varit krasslig hela veckan så han har varit hemma.
Men på måndag ska jag banne mig komma iväg till gymmet för detta går inte. Man kan ju inte sitta o betala dyra pengar varje månad o inte gå till stället.
Vikten då..... -1,8 kalasskönt. Totala minskningen sen starten är -3,4. Jag är just nu bara två hekto från mitt första delmål, då ska jag köpa mig någe kul nagellack. Är lite sugen på ett sånt där graffittilack som Isadora säljer. Får kolla på det.
Idag blir det en tur till Norrköping o Mediamarkt, Tomas vill köpa en liten tv till Laban som han kan ha på sitt rum. Kanske att man kan få sova en liten stund extra på helgerna om tv:n finns i sovrummet. Tv:n är kalasbra barnvakt. ;-)
Ha en fortsatt trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0