Let´s dance



Japp, det är bara att erkänna jag är en Let´s dance entusiast. Jag har sett alla 5 tidigare säsonger och jag kommer garanterat att se hela den 6e säsongen. Förr om åren har jag tyckt mycket om dansaren Daniel da Silva, men eftersom han inte är med i år så kommer mina tummar att klämmas åt lite extra till Tobias Karlsson och hans partner Tina Törner




Tina är kanske inte den "snyggaste, kvinnligaste, smalaste" men jag tycker om hennes personlighet och jag tror att Tobias kan göra henne till en sjujädra bra dansare. Kan hon så kan säkert många andra bli bra dansare också.

Min favorit när det gäller de manliga tävlarna är utan tvekan...



Figge Norling och hans partner Oksana. Jooo jag vet att han just nu ligger bra till hos både juryn och tittarna så jag är inte ensam om att gilla honom. Jag har gillat Figge sen tv-serien "Radioskugga" visades på tv och jag tycker han verkar ha en rolig personlighet också.

Visst sen finns det någe bra o roligt hos alla andra medverkande också, men man kan ju inte dra upp allihopa. De jag känner för allra minst o som jag tror kommer att åka ur rätt snart är Björn Ranelid och Alexandra Pascalido, de har ju legat på sista platserna från början. Sååååå vi får se hur det går i morrondagens program.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0