Kul att fynda lite.

Jag var till Mjölby idag för jag skulle köpa lite vin o cider till helgens eskapader. Kunde inte låta bli att gå in till grannen till Bolaget för jag hade fått ett sms om att man fick 25 % rabatt på rean. Det första jag ser när jag kommer in i butiken är denna klänning:
Den hängde där o liksom bara ropade på mig.. Köp mig.. jag är din.. Jag hade kollat på den en annan gång men då blev jag lite snål/ekonomisk för jag tyckte att 399:- var lite för mycket. Men nu var den nedsatt till 199:- sen tillkom min rabatt så det hela slutade på 149:- Det tycker jag är ett helt överkomligt pris så den fick följa med hem. Nu hänger den i garderoben o bara väntar på rätt tillfälle att få komma med ut på galej.


Kommentarer
Mie

Det var verkligen ett fynd du gjort. Ursnygg klänning! Apropå shoppa så kan verkligen rekommendera dig att handla på kryddlandet. Det var smidigt och gick supersnabbt.

Jag köpte Jamie Olivers Pink Himalayan Salt, Wasabiärtor och Panko.

Jag tog det lite lugnt eftersom det var första gången... men jag lovar att det inte var sista! :)

2011-07-07 @ 21:53:20
URL: http://miesliv.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0