Vinsten

För ett tag sen var jag med i en tävling på "Fika med Eleonores"-blogg.  http://www.fika.med.xn--njesgalaxen-rfb.se/ Det gick ut på att man skulle skicka in ett gott grillrecept/tillbehör. O mitt lilla enkla bidrag vann. Så i fredags fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta i Skänninge. Det var med spänning som jag öppnade upp kartongen. De godsaker som fann däri var följande:
Så nu får det baske mig bli lite bättre väder så att vi kan utnyttja dessa grejer. Det var en flaska marinad, två flaskor med honungsglaze, en balsamicoglaze, en typ av grillsås som nog både kan användas som glaze o sås till maten. De två påsarna framför är grillströssel som man kan strö över frukt som lindas in i folie o läggs på grillen. Ska bli spännande att testa dessa produkter.
Jag kommer att jobba mån-ons denna vecka o sen blir det ons-sön nästa vecka. Sen har jag 4 veckors semester. Börjar semestern med kalas för Laban som fyller 5 den 18e juli.


Kommentarer
Mie

Men gudars så kul att vinna godsaker bara så där!

Vad var det för recept du vann med?

Kram

2011-07-05 @ 09:57:31
URL: http://miesliv.wordpress.com
Eleonore

Så bra att paketet kom till slut, hoppas ni får många goda grillkvällar i sommar med dessa! :)

En baristakurs är verkligen att rekommendera, det finns ju oftast små grundkurser på olika kaffebutiker runt om i landet som kan vara kul att gå på :) De är ofta inriktade på hemmabruk! Alltid skoj att kunna göra riktigt gott kaffe och skumma mjölk :)

Hoppas allt är bra med dig! kram

2011-07-10 @ 17:50:23
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0