Ännu en vecka...

Har gått och jag har pulvrat för fullt denna vecka med. Men jag erkänner att jag nu börjar känna mig en aningens less på att bara dricka morron o lunch. Men jag har klarat det. Har inte känt så mycket sug efter godis... bara liiiite men jag tror/inbillar mig att det beror på att jag fick min mens i slutet av veckan. Så jag känner mig lite svullen o tung i kroppen.

Vågen.... ja den visade på 1,1 minus. Så den totala minskningen på 2 veckor är 5,5 minus. Idag så kände jag inte för att dricka pulver så jag slog till med att äta ägg till frulle. Jag kommer att köra på pulver fram till torsdag. På torsdag morron åker vi bort o då känner jag att jag vill njuta av maten. Spec. hotellfrukosten ;-)
Därefter så kommer jag att äta bra mat o inte för mycket sött o kolhydrater för jag vet ju att det är på kolhydraterna (de snabba) som jag faller på. Sockerjunkie som jag är.
Idag är det för övrigt 12 år sen som jag o Tomas blev tillsammans. 8 år sen som vi blev ägare till huset och 8 år sen som vi förlovade oss. Så jag kan erkänna att den 18e juni är ett viktigt datum för oss.


Kommentarer
Eleonore

Åh det är sannarligen ett viktigt datum! Grattis till era 8 respektive 12 år :)

Hoppas du får användning för grillprodukterna i sommar!

2011-06-23 @ 21:31:40
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0