Jag har börjat dricka.....

Iallafall 2-3 gånger per dag. Med start idag.  Näääää jag har inte börjat att dricka mer alkohol. Där håller jag mig till något glas vin i veckan. Det jag menar är att jag har kommit till ett "desperat" beslut att ge mig på en kombinerad nutrilett/Naturdietkur. Dvs jag dricker 2-3 shake per dag men jag känner att jag måste ta ett mål mat om dagen. Jag startade imorse så än så länge känns allt helt okej. Men fråga mig om några dagar... Men passa sig då är jag kanske så sur o hungrig att jag biter av er handen. ;-)
Jag gör det för att förhoppningsvis få en liten kickstart. Jag vet ju innerst inne att det bästa är att äta rätt o motionera. Men eftersom jag kör en kombinerad kur så tror/hoppas jag att det ska funka bra.
Köpte ett paket med nutrilett blåbär o ett paket naturdiet päron o de smakar helt okej. De mål med mat som jag kommer att äta kommer att bestå av mycket grönsaker o bra kött/fisk.  Ska bli lite spännande att se på vågen om det kommer att göra någon verkan.
Ha en fortsatt trevlig kristi flygare.. jag kommer själv att jobba ikväll och imorron.
Iallafall 2-3 gånger per dag. Med start idag.  Näääää jag har inte börjat att dricka mer alkohol. Där håller jag mig till något glas vin i veckan. Det jag menar är att jag har kommit till ett "desperat" beslut att ge mig på en kombinerad nutrilett/Naturdietkur. Dvs jag dricker 2-3 shake per dag men jag känner att jag måste ta ett mål mat om dagen. Jag startade imorse så än så länge känns allt helt okej. Men fråga mig om några dagar... Men passa sig då är jag kanske så sur o hungrig att jag biter av er handen. ;-)
Jag gör det för att förhoppningsvis få en liten kickstart. Jag vet ju innerst inne att det bästa är att äta rätt o motionera. Men eftersom jag kör en kombinerad kur så tror/hoppas jag att det ska funka bra.
Köpte ett paket med nutrilett blåbär o ett paket naturdiet päron o de smakar helt okej. De mål med mat som jag kommer att äta kommer att bestå av mycket grönsaker o bra kött/fisk.  Ska bli lite spännande att se på vågen om det kommer att göra någon verkan.
Ha en fortsatt trevlig kristi flygare.. jag kommer själv att jobba ikväll och imorron.


Kommentarer
Sofia

Ja precis! Jag ska faktiskt göra dessa till små cupcakes till min systers student nästa vecka. Så just nu ligger dom i frysen och väntar :)

2011-06-03 @ 17:58:01
URL: http://tiabo.blogg.se/
M E R E I

- Trevlig nationaldag!

2011-06-06 @ 13:20:50
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0