Spinna, spann, spunnit.

 



Innan jobbet idag var jag på ett spinningpass. Jag var för några veckor tveksam till om jag skulle palla med ett spiningpass för det stod nämligen att det skulle vara 6o minuter. Men jag vågade mig iväg o det visar sig vara effektiv cykling i ca 50 minuter o sen är det ca 10 min nedvarvning och stretch. Jag svettas verkligen floder under detta pass och det känns som om min puls är uppe i 180. Men det är så jäkla skönt att köra järnet.


En sak som är "märklig" när jag tränar spelar ingen roll vilket så blir min ansiktsfärg lila/rött som ett plommon/vinteräpple. Medans alla andra ser så svala och oberörda ut. Svettas inte dem överhuvudtaget, eller är det så att de inte anstränger sig det minsta?? Eller är det mig det är "fel" på. Jaja, skönt att svettas o känna att man gör lite nytta är det iallafall. Kom också på idag hur man drar igång bastun så jag satt o eftersvettades lite i den efteråt. Imorron blir det ett Bosupass. Återkommer med recension, om jag överlever.



Kommentarer
Eleonore

Det låter som en fin julklapp, hembakat julgodis i en fin ask är verkligen uppskattat i många hem istället för att komma med en köpeask som man redan har massor av. Jag kommer också baka den nougaten med man del och salt, blir nog smarrigt!

Va roligt att du ska ner här till Karlskrona! Får ni tid över tycker jag att ni ska åka ut till Bubbetorp där det är julmarknad just den helgen, det är en supermysig julmarknad :D

2011-11-22 @ 10:27:47
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0