Då var det PT:at

Jajemen, nu har jag haft min första genomgång av mitt program. Vi körde bara igenom det idag o det tog ca 20 minuter effektiv tid. O jädrar jag kommer att känna av det imorron. Det var ca 10 olika övningar med JungleGym band. Dvs är band med handtag som hänger från taket o med hjälp av dessa ska jag göra övningarna. Vi arbetar inifrån o ut när det gäller min bålstabilitet. I vissa delar är jag ooooerhört svag. Men det ska bara bli bättre.

Efter passet åkte jag till en gammal arbetskompis som jag inte träffat på säkert 10 år eller så. Men vi hade inga problem med att hitta samtalsämnen. Vi tog även en promenad med hans hund så då fick jag ytterligare motion. Det var varmt o gott väder.

Snart påsk. jag jobbar lite varannan dag i samband med påsken. På fredag kommer Labans kusiner o farmor plus faster Tina på besök. De ska sova över (inte Tina) o laban ser fram mot det. Spec. att kusin Mattias ska sova hos honom. Ojojoj, vad det kommer att tjoas inne på hans rum.

Glad påsk på er, ni som läser detta.


Kommentarer
Malin

Glad Påsk!

Hoppas helgen blir bra. Är borta nästa vecka, men om du kan vänta åker jag gärna till Kavat efter det. Vi får höras av.

Kram Malin

2012-04-07 @ 08:50:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0