Shopping

Det är ju kul att köpa nytt. Och igår när jag gick på stan med en kompis så "ramlade vi in på KappAhl. Jag hade ett presentkort kvar där som jag fick av mamma i julklapp. Plus att jag hade en rabattkupong på 25% på valfri vara. Så det jag handlade var bl a denna klänning.
Sen lite senare på kvällen när jag satt på jobbet så gick jag in på en grupp på FB som är med i. O där var det några som gav tips om att man fick 20% rabatt på HM på ett helt köp... Så hoppsan då klickade jag hem dessa två klänningar som jag varit sugen på länge.
De är så söta och kan användas till många tillfällen.
Hmmmm det känns som om jag har tillräckligt många klänningar nu. Men som sagt man vet aldrig vad jag hittar på Gekås. ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0