Självaste faaaaaaan!!

Jag blir så trött på vågen. Jag vet att man inte ska stirra sig blind på siffrorna. Men när jag vet att jag äter bra o inte för mycket, jag tränar bra o tycker jag har bra koll på allt.
Men likförbannat så vill inte vågen droppa ner under 80. Jag håller på o stampar mellan 80,2 o 80,6 vecka ut o vecka in. Gaaaaahh.  Jag har tagit fram måttbandet o jag ser ju att det är skillnad där o det är väl det viktiga. Men som sagt det är så himla enerverande att vikten inte droppar ner.
Jaja, jag kör på o äter o reggar mitt intag så får vi hoppas att vågen går min väg snart för nog banne mig finns det lite fett att ta av.


Kommentarer
Mie

2012-04-22 @ 09:49:19
URL: http://miesliv.wordpress.com
Mie

Du säger att du vet att du inte ska stirra dig blind på vågen, men ändå gör du det. Varför? ;)

Å jag menar verkligen att du kan hojta till om du behöver hjälp... jag finns!

Kram och du, kom igen nu sis!

<3

2012-04-22 @ 09:50:47
URL: http://miesliv.wordpress.com
tezz

du vet säkert redan det här, men säger det ändå!!

MUSKLER VÄGER MER ÄN FETT!!

2012-04-25 @ 08:00:54
anette (bloggägaren)

Tezz: Joo jag vet att musker väger mer än fett. Men tro mig.. Jag har def. mer fett än muskler på min kropp. Så det finns att ta av. Men jag biter ihop o tragglar på med mat o motion. en dag kanske det släpper. Men jag tackar för peppande kommentarer.

2012-04-25 @ 23:36:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0