Ullared

Jag och min kompis Sofie skulle ju ha åkt till Ullared o Gekås i måndags. Vi hade längtat o räknat ner veckor, dagar o nästan timmar innan det var dags. MEN..... På torsdagen messar hon mig o berättar att hennes barnvakt till sonen har blivit sjuk. Men hon är än så länge positiv o jagar vidare på ny barnvakt. Dagarna går o på söndagen är det bara att konstatera att nån barnvakt inte har hittats. Hennes make dvs Abbes pappa skulle iväg på en kurs i dagarna tre annars hade det ju inte varit några problem.
Såååååå, det var bara att börja bläddra i kalendern igen o hitta ett nytt datum. Så den 14e maj ska vi banne mig iväg till shoppingmeckat Ullared. Då kommer det iallafall garanterat vara snöfritt på vägarna för i måndags morse när jag slog upp mina blå var det snösörja ute. Jag var ändå liiiiite glad att vi inte hade gett oss ut på vägarna då med tanke på att jag hade sommardäcken på.
Nu börjar alltså en en ny nedräkning. Bara ca 3 veckor kvar innan vi åker. Läääängtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0