O så var det slut....

På 2012... Bara ca 12 timmar kvar av detta året.. Summering?? Hmmm jag kommer knappt ihåg vad som hänt detta år. Jag fyllde 40 o Laban 6 år. Sen däremellan har det varit jobb, träning, hemmapyssel o umgänge med vänner o bekanta. 
 
Vad vill jag då med 2013.. Komma i bättre form kondition o styrkemässigt. Jag ska ju cykla TjejVättern så jag har många anledningar att komma ut o cykelträna framåt vårkanten. Jag vill också se till att min rygg håller ihop. Om jag tappar några kilon på kuppen så är det en stooor fördel men jag känner att jag inte måste jaga varenda kalori utan ta det med ro.. Jag blir ju så besatt/besviken när det inte går min väg på vågen. 
 
Jobbmässigt hoppas jag att vi får vara kvar året ut... Det är ju förändringar på gång o det ska bli digitalt hela skiten. Men när o hur är det nog ingen som vet.. Om jag blir arbetslös så hoppas jag att jag kommer på vad jag vill göra. Kanske plugga nån KY-utbildning... Men vad har jag inte en aning om just nu.
 
Nyårsafton kommer att firas tillsammans med laban o Tomas i vår "ensamhet" vi ska alldeles snart åka till Linköping o inhandla grejer till kvällens middag. 
Förrätt : Toast Skagen
Huvudrätt: Rökt lax med rostade rotfrukter o romsås
Efterrätt: Pannacotta med hallonsås. 
 
Gott slut o gott nytt år på er mina vänner. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0