Skumpigt

Kom iväg på spinningpass idag innan jobbet. Har inte tränat ordentligt sen någon dag innan jul. Jädrar vad jag svettades o flåsade. kondis är verkligen en färskvara o den lilla kondis jag byggt upp innan jul var som bortblåst. Men det var också en annan tjej som höll i passet o hon körde många pulshöjar-intervaller.. Kul som satan var det o mycket bra musik.



Kom på när jag packade upp väskan på campus att jag hade glömt en träningsbh.. jahopp, det var "tur" att träningslinnet ändå satt åt lite granna så att det gav lite stöd. Men det skumpade på rätt bra innanför tröjan ändå. Tur också att det var ett spinnpass o inte något hopp o studs för då hade väl brösten ramlat ner på låren.

Tredje dagen med LCHF och det har funkat bra. Lite sug att stoppa onyttigheter i munnen finns det, men jag biter ihop och lever i hoppet om att det värsta suget kommer att försvinna med tiden. Ska bli spännande att kliva upp på vågen på lördag för att se vad den visar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0