Härligt härligt, men farligt....

Ja solen alltså. Nu har det varit ett par underbara dagar ute. vi var o köpte några päronträd häromdagen o så började vi med att rensa o gräva mm mm. Man glömmer bort tiden o sen när man kommer in på kvällen så bränner det satan i nacken o på bröstet.. Jahopp så har man återigen bränt sig för att man inte smörjt in sig med solkräm. Näsan är rätt röd den med o så är det vita pandaögon eftersom jag måste ha solglasögon modell stora på mig. Jag är superkänslig för stark sol o går mest o kisar o får ont om jag inte har brillor.

men men det dämpas väl med tiden.

På återhörande. Ville bara "visa" mig så att ni vet att jag lever. Ska träna PT-pass imorron. Svinga lite kettlebell, ska bli skoj.

kramen till er som läser.


Kommentarer
Cecilia

Läser!



Kram

2012-05-06 @ 09:24:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0