Kettlebell

Åhhh vad jag var trött o seg idag. Jag satt hemma o slöade o kände inte alls för att träna. Jag loggade t o m in på mitt konto på campus o avbokade passet. Men sen tog jag mig i kragen bokade upp passet igen o kom iväg. Satan vad slut jag var efteråt men sååå nöjd. Jag har så lätt att ta till latmasken ibland. Men jag vet ju att det är kul att träna och att det är så skönt efteråt.

Imorron kommer det att bli ett spinning pulse pass och det är också kul o svettigt. Man har en pulsklocka på sig o efter passet får man ett mejl där det står hur man har presterat. Skoj att få ett bevis på att ens kondis blir bättre.... eller sämre.



Kommentarer
Eleonore- Rosa fika-insamlingen

Jag har hört att det ska vara ett väldigt tungt pass men också väldigt kul :) Få se om man vågar sig på det när jag börjar på Sats efter jul!

Synd att du missade bakchokladen, hoppas den är god när man väl bakar med den sen :)

2012-10-02 @ 13:13:39
URL: http://fikamed.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0