Klippning på G

Har varit till Campus o kört ett svettigt PT-pass med Matte. Vi körde KB idag. Jädrar vad jobbigt det var. Följande program 40 snatch, 40 knäböj, 40 clean o 40 press. Sen 30 snatch, 30 knä, 30 clean o 30 press. 20 snatch, 20 knä, 20 clean o 20 press för att sen avsluta det hela med 10 snatch, 10 knä, 10 clean o 10 press.... Tid ca 17 minuter vikt 8 kg. Fyyyyy satan vad trött jag var efteråt. Det var mest flåset som tog stryk. Nästa gång kanske jag klarar lite tyngre men det kommer ta längre tid då. Jag älskar denna intensiva o snabba träning.

Alldeles snart ska jag åka o hämta Laban för vi ska åka till Motala o klippa oss. Vi ser båda ut som övervintrade björnar. Skönt att bli av med lite burr.

Laban har gympa till kvällen så han kommer få sin motion idag + att de har gympa på skolan imorron.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0