Fikadags

Igår var det fika "o lära känna ny person-dags". Jag och Anna , hon som ska med till Ullared hade bokat "dejt" med varandra. Det började "bra" fick ett sms några minuter innan vi skulle ses där det stod att hon var en timme sen... Hmmmm. Jaja, jag strosade lite på stan innan vi sågs så det var inga problem. Hon stormade in på fiket o från första sekunden kände jag att detta kan funka. Vi var nog inte tysta många sekunder under den 1,5 timme som vi sågs. Jag har en bra vibb om att vi tre som ska åka till Ullared nästa vecka kommer ha det oerhört kul. Vad jag längtar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0