Jippikajej

Jag ska ju till Ullared i slutet av september. Bokat motellrum. Från början var det meningen att min kompis här i byn skulle med. Men efter mycket övervägande kom hon fram till att hon tyvärr inte har råd. Efter en sommar med Norgeresa, renovering och Legoland så var pengarna slut. Jag har sökt med ljus o lykta efter nån annan som vill hänga med men alla sagt ooo vad kul, men tyvärr kan jag inte. Men så kom jag att tänka på att jag kunde lägga ut en förfrågan på FB i en grupp som jag är med i. O tänka sig jag fick napp. En tjej från Linköping ska hänga med och det är verkligen spännande. Vi ska ses IRL på tisdag för att "lära känna" varandra lite bättre innan det är dags att åka till shoppingmeckat. Vi kommer ju att bli 3 eller 4 som åker dit. Jag, Anna, Lena och ev en arbetskompis till Lena. Såååå skoj. Längtar och jag hoppas att jag kommer att fynda massor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0