Kalas i eftermiddag

Katarina fyller snart år och hon ska idag ha kalas. Eftersom det är fint höstväder så har hon bestämt att vi ska ha picknick. Vi ska vara nånstans vid Roxen på andra sidan om Linköping. Jag har inte en aning om var men jag litar på att Tomas hittar dit.

Jobbar till kvällen så det kommer att vara full fart hela dagen. Imorron är jag ledig och då ska vi åka till simhallen efter det att Laban har hämtats från skolan.

Min hosta o rasslighet i halsen sitter kvar. Det är ju inte drömsits att ha krasslig hals när man har mitt yrke. Men men med mycket vatten o halstabletter så ska jag nog klara av kvällen också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0