Lista

Jag tycker det är kul att läsa andra personers listor. Så jag tänkte ju inte vara sämre jag. Denna lista har jag lånat/snott från Sara: http://frodis.blogg.se/
 
Senaste:
Låt du hörde: "Vart jag än går" - Stiftelsen
Film du såg: "Dum & Dummare, tillsammans med Laban och Sweet home Alabama med Tomas
Mat du åt: Frukost bestående av smörgås och kaffe
Kram: Laban  
Puss: Laban
Känslan: Trött o rasslig i halsen
Bråk: Ett dagligt bråk med Laban i söndags
Glädje: När man får höra från laban "Mamma jag älskar dig"
Längtan: Längtar till min höstresa till Ullared
Dröm: Jag drömde om en massa sushirestauranger. Istället för att plocka till sig lösgodis fick man plocka sushibitar. Min granne var med och hon var alldeles galen i sushi. 
Personen du träffade: Några mammor på skolan: Malin och Sofi
Person du pratade i telefon med: Svägerskan Cecilia
Personen du fick sms av: Tomas
Gången du var utomhus: När jag var och lämnade Laban på skolan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nångång i mitten av juli då min syster med familj var o hälsade på hemma i Lönsås. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0