Plocka, plocka

Varför väntar jag alltid så länge med att vika den rena tvätten. Idag tog det väl en timme eller lite till att vika alltihopa. Men nu är det gjort plus att jag rensat bort en del gammalt, slitet, för litet o solkigt. NU är jag redo att åka till Ullared. Ut med det gamla o in med det nya. ;-)

Idag blir det till att jobba igen efter en veckas ledighet. Jag ska vara ensam på bygget idag. Kommer bli lite tomt men det är ju bara för idag. Imorron går Ylva på schemat igen så då blir det inte fullt lika ensamt.

Ska även komma iväg på ett UG pass innan jobbet. Har inte tränat sen den dagen då jag körde med Matte. Var ju lite sned i ryggen. MEN nu är det "bra" igen. Jag har åtminstone inte ont.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0