Snart, snart, snart

Om ca 12 timmar så är jag på väg o ska hämta upp Anna o Lena för vår färd till Ullared. Så kul det ska bli. Listan är skriven. Väskan är packad. Bilen fixad.... Imorron är det till att lämna Laban på skolan. Äta frukost, mata katter o sen iväg o köra ett PT pass. SEN är det dags. På lördag när denna resa är över och alla kassar ligger utspridda på sängen så kommer ett stort tomrum fyllas. Då kommer jag återigen längta tillbaka till detta shoppingmecka. Men då har man ju någe att se fram emot dvs nästa tur som går av stapeln till våren....

Men nu är nu o jag ser verkligen fram emot denna tripp. Är glad att den blir av för ett tag kändes det som om jag skulle behöva boka av rummet eftersom det var svårt att få ihop folk. Men nu är vi tre o det är alldeles utmärkt.


Kommentarer
Lotta

Hoppas att ni har haft/har en härlig dag :-)
Jag var där i lördags med syster yster :-D

Svar: Vi hade ett mycket trevligt dygn i Ullared.. Fyndade massor och jag känner att jag inte behöver shoppa ett någe på länge. Jo möjligen vinterdress till laban för det tyckte jag de inte hade någe vidare på Gekås.
Anette

2012-09-27 @ 18:43:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0