Vad hände?

Men oj, våren gick, sommaren kom och med den semester. Vi hade en skön semester med blandad kompott av sol, regn, blåst mm. Men det var skönt. Vi har både latat oss, besökt vänner o släktingar. Kalas i mängder för varenda kotte på Tomas sida fyller ju på sommaren. En av höjdpunkterna var när vi åkte till Trosa och hälsade på en arbetskamrat med familj. Vi pratade konstant från lördag em till måndag em. Jag hoppas vi kan träffas igen snart Sanna & Daniel. Vi hann också med en tur till Mariefred där det åktes ångbåt o ångtåg även då hann vi med en snabb träff med Sanna o Daniel.
Såå i det stora hela var det en kalassommar.


Kommentarer
Sanna

Jättekul att träffas, det får vi göra om:) kramar Sanna

2012-09-10 @ 07:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0