Biodags

 
Idag var det premiär för "Dumma Mej2" Jag hade ju egentligen tänkt att vi skulle gå på den nästa vecka så att Tomas kan följa med. Men det har varit så enormt trist väder hela dagen. Det har nog regnat klippt hela dagen så Tomas sa att jag o laban kunde åka till Linköping o se den själva. Filmen var verkligen bra. Både barn o vuxna skrattade högt över den. Allra roligast är ju dessa gula Minioner.
 
En sak sm förundrar mig är att så många personer är så respektlösa o håller på o bläppar med sina mobiltelefoner under filmens gång. Hur jäkla vikigt kan det vara att fejsbooka eller sms:a när man är på bio. Man betalar iallafall mellan 75-100 kronor för att se en film då kan man faktiskt låta bli telefonen under ca 90 minuter. Det satt en tjej bredvid mig som lekte med sin telefon när hon för tredje gången lyser upp mitt fejs o börjar sms:a så säger jag till henne att hon stör mig med sin telefon. Jädrar vad snabbt hon fick ner telefonen i fickan o sen lät hon bli den. 
 
Det kommer att komma en del roliga filmer under hösten. Monsters Inc 2, Flygplan, Smurfarna 2 och Turbo så jag har en känlsa av att det kommer bli lite fler biobesök under hösten med Laban. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0