veckan som gått

Ja jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera här... När jag väl sätter mig känns skallen alldeles tom o jag kommer inte på något att skriva om så det blir bara bladder.. Har det då hänt någe.. Det har varit valborg vi skulle ha åkt hem till ett par kompisar på em/kvällning men deras minsta grabb blev sjuk så det fick flyttas på. Istället grillade vi lite gott o åt tills det sprutade ur öronen. Senare på kvällen åkte vi till Skänninge o tittade på fyrverkerierna som de har där.

Eftersom det har varit en så knasig vecka med ledigt huller om buller så har det varit svårt med superduperbra kosthållning + att jag har haft ett sånt sug efter sött o annat onyttigt så var jag övertygad om att vågen skulle visa plus.. Sååå döm om min glädje när det var 0,4 ner.. Har just nu tappat 8 kilo så det är "bara" 7,5 kvar.. Det tar sin lilla tid men bättre att jag njuter lite under resans gång o inte bara kör racer o sitter o tycker synd om mig själv medans andra äter gotter.

Fast just nu sitter jag med en chipsbaksmälla. Käkade sour cream chips igår o det är ju gott då.. men när man vaknar mitt i natten o är törstig som en gnu o man har en eftersmak av sunkiga chips då bannar man sig själv.. Såå idag är back on track soom gäller.
Kram på er..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0