Blaha blaha inlägg

Först o främst.. Jäkligt nervös just nu. Om en dryg timme sitter jag i klassrummet o har tenta i Grundmedicin.. Detta ämne innefattar, celler, nerver, blodet, lungor, hjärta, mm mm.. Vi skrapar visserligen "bara" på ytan. Läkare o sjuksköterskor går nog ännu mer ner o skopar i sig kunskapen. Men för en annan som ska bli massör är det bara lite hudskrap. MEN det är inte så bara. Jag har pluggat i två veckor o jag vet inte om jag är så mycket klokare nu än för två veckor sen. Känner mig bara mer förvirrad. Jaja.. jag sätter mig ner andas o sätter igång med att skriva. Behålla lugnet o svara på det jag kan. Polletten trillar kanske ner precis kl 10.15..

Jag hittade dessa bilder. Det är en fotograf som heter Dina Goldstein som har fotat "sagoprinsessor" om hur det gick efter att Prince charming "räddat" henne. Fina bilder o många ganska tragiska. Kolla själv.
 
http://www.demilked.com/fallen-princesses-dina-goldstein/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv i bloggform

Mitt liv o min matdagbok blandad med familj & jobb.

RSS 2.0